låt oss ta farväl

Sådär ja.
Nu är internet fixat för ett dygn framöver.
Jag är ju somsagt på landet nu och har finns inget internet normalt. Allt är segt.
Solen skiner inte här. Inte ens en liten lucka i molen och plus allt detta så är det är kallt.
Men så tapper som jag är så har jag varit ute och tagit kort.
Allt är så sjukt grönt. Jag menar verkligen allt.

Så förtillfället sitter jag nog helst här inne medan jag ser alla grannar jobba. 
De är såå duktiga.

Sitter och spelar ett spel på Annelis mobil för att ha något roligt att göra. Hur kommer det sig att min mobil har de tråkigaste spelen som finns?
Nu är det dags för mat.
Skriver kanske senare.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0