I need you

Är äcklad.
Riktigt äcklad.
.
.
.
Apropå ingenting så har klassen tydligen blivit duktig och röstat fram att vi ska skriva en bokrecension för att höja våra betyg eller ett försök till att höja det.
Jag var emot detta. Mycket.
Jag har VG i svenska och eftersom jag inte får MVG på ett enda litet skit i svenska så tycker jag bara att det är onödigt man borde få välja själv. För jag kommer inte kunna höja mig i vilket fall. Hur bra jag än tycker att jag skriver får jag ändå inget MVG inte ens ett ynka litet VG+. Nejnejnej.
Så där fick jag avreagera mig lite.
Jag kan också säga att jag är nöjd med mina fina VG:n. Men jag kan inte låta bli att bli lite irriterad. Haha.
Idag fick vi reda på ett engelskanationella fick ett hyffsat starkt VG. Jag är nöjd. Eftersom jag trodde att jag skulle få typ G-. Men sedan när jag hör att typ resten av klassen har MVG. Det nöjda försvann lite då. Men jag är fortfarande nöjd. Ja!
Sen fick vi även reda på ett geografiprov också det blev VG på det med. Så jaa...
Allt var tydligen VG idag. Det funkar.
Sitter för tillfället och borstar tänderna och lyssnar på musik.
Det är ju alltid lika trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0