Här står jag nu

Magknip.

Måste bara tillägga att det blivit väldigt lite nya kamerabilder på senaste tiden. Men har inte haft lust att ta kort på allt runt omkring. Eller orkat.
Men vem vet det kanske kommer inom en snar framtid.
.
Imorgon någon gång bär det iväg till landet och där spenderas hela helgen.
Kan bli ganska skönt faktiskt. Att komma iväg från Götet.
Då blir det nog bilder. Får vi hoppas om inte Emma smittat mig med sin hesa-jobbiga-förkylning.
Men jag tror faktiskt mitt immunförsvar klarar även denna förkylning.
Jag kan nästan slå vad om att jag kommer vara sjuk på avslutningen istället.
En webbkamera bild. Innan hon slog till mig. HAHA. Hon ville inte mysa. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0