summer skin

Idag vaknade jag med en varm sol i ansiktet och träningsvärk i magen.
(Haha, styrka på gympan)
I det ljuset som det blev i mitt rum då så såg man riktigt brun ut. Så efter ca en timme efter jag läst lite så kommer far min in i rummet och jag råkar nämna för honom att jag tycker att jag ser brun ut, vilket jag inte skulle gjort... För då kommer han och kallar en ett blekt-emoansikte. Jaaa...
Han tycker att han är riktigt rolig. Vet inte riktigt om jag kan hålla med om det. ;)
Så blek är jag ändå inte.

Nu sitter jag och lyssnar på låtarna vi ska ha på musikprovet på onsdag och försöker förstå vem som är vem eftersom mitt huvud blandar ihop allt.

:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0