There will be an answer

Tjaaaaa.
Sitter och lyssnar på Let it be på spotify.
Tycker den är fiiin. Nästa steg blir piano. ;)
Imorgon är det nationelltprov igen. Jag hade helt glömt bort det tills Emma sa det på vägen hem. Jag är lite tankspridd. ;)
Jag hoppas det går bra. Men hörförståelse är inte riktigt min starka sida. Menmen, läsförståelsen ska väl funka.

Jag hoppas på att min tandläkare ska höra av sig denna veckan så att jag får en tid så att jag snart kommer igång med tandställningsmojen...

Oui.



Kommentarer
Postat av: Malou

Jag får min tandställning nästa vecka, är så djävla rädd. :( och så måste jag ta ut mina piercingar, känns som om min identitet försvinner lite. :(

2010-03-17 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0