Ruuuun

Nu om ca 5 minuter ska jag iväg och träna. Wihooo.

Haha, och ja, jag lät som en idiot på engelskan idag, tyvärr tror jag till och med att det var så dåligt att jag kommer sänka mig. Menmen. Jag är glad ändå. X)
Jag kunde ändå inte säga så mycket eftersom jag inte fick chansen.

Sen så har vi kollat på tv/film typ hela dagen. Medans vi väntade på att göra det nationella provet kollade vi på australia. Jag såg den med angelica för bara någon vecka sen så det var lite segt måste jag säga...
Sen såg vi en och en halv film om genetik mojs på no:n.
Usch det är prov imorgon... :-/
Som jag måste få VG på.
Ohjaaaaa.
Haha.

Nej, nu måste jag rusa.
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0