Ovanför molnen är himlen alltid blå

Tjaaa.
Nu är ännu en dag gjord, vilket betyder att det bara är en dag kvar tills det är lov. (många utropstecken!!!!!!!)
Eftersom våran klassföreståndare är bortrest imorgon så kan vi inte göra aprilskämtet för henne imorgon. Det hade varit så sjukt kul. Menmen.
När jag kom hem idag så låg det en enorm hårboll på golvet  (Olli). Usch, säger jag bara. Nej, jag klarar inte av spyor. (;

Haha, för att se det positiva i det hela så kan man ju säga att att katterna fäller är ett rejält vårtecken. Det är väl alltid härligt. Och att ens mörka kläder blir gråa. Väldigt vackert.
Nu har jag suttit och försökt komma fram till en någorlunda trolig slutsats på kemilabben. Det går inte direkt bra. x)

Men ska försöka klura ut något och övertyga våran lärare att jag är jätte duktig.
Och en helt annan sak. Så ringde min tandläkaren idaaaag. Yeeeeees. Så den 10 maj smäller det. :)
Jag orkar inte med all drama. Att på något sätt alltid lyckas hamna i mitten. Jag har bestämt mig för att inte vara på någons sida, bara min egen. Det brukar oftast gå bäst då.
Jag hoppas på att morgondagen blir bättre och att Emma är frisk, hon får inte lämna mig. (;
Haha.

Jag kan också nämna att radmatningsknappen på  macen inte riktigt är på min sida... Som ni kanske märker.

Kommentarer
Postat av: Emma Alknneeeer

Hehehe neej Linn jag ska inte svika dig! (hoppas jag)

2010-03-31 @ 19:22:42
Postat av: LillaL

gillra du att gå till tandläkarn??????????????????

2010-04-01 @ 12:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0