Believe again

Solig dag idag, underbart!
Satt bara och nöjt för solen värmde faktiskt.
Jag fick till och med lite vårkänslor, vilket är normalt eftersom det är mars.
Men det ända som måste bort är snön och isen.
Jag vet inte hur många gånger jag halkade påväg hem från träningen.
Men är man lite smått klumpig och har converce på sig så får man stå ut med en och annan halkning.

Sen så var jag hos dietisten igen fick lite mattips och en ny läkartid hos en ny läkare. Jajemän, det är körigt nu. Prov, nationella prov, läxor, tandläkare, läkare, dietist... Men solen gör allt detta till mycket små problem. Nu kör vi våren! :D

Kom precis hem från träningen, är helt totalt slut. HAHA. Jag kommer antagligen vara helt död på gympan imorgon.
Nej, nu är det dags att plugga.

Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0