All these things that I've done

Tjosan. :)

Kemilabben vi skulle göra idag i skolan gick braa. Nu kommer vi bara till det stora problemet att skriva rent allt och komma på en bra slutsats på det hela. Men det får funka. för nu är det lugnt fram till lovet! :)

Idag pratade jag till och med på franskan. Detta är stort! :D Känner mig duktig. Haha.

Jaja, efter skolan så följde Cicci med mig hem bara för att hon inte hann hem till sig eftersom vi skulle träffa lite människor. :)
Vi gick ut och väntade på bussen.
Emma och jag fick en liten attack så fort en buss kom. Sjukt skoj.
Sen när alla människor hade kommit plus några till, spelade vi fotboll.
Fotboll är inte riktigt min starka sida. Om ni kommer ihåg hur det gick med volleybollen, så vet ni vad jag menar. Min dåliga bollkänsla och dåliga kordination funkar inte.
Men nu sitter jag här inne fullt levande med blåa ben. Mycket klädsamt.
Efter fotbollen började alla dra sig lite hemåt.

Drama.

Emma och jag bestämde oss för att var ute lite längre och ta lite kort. Hela huset måste trott att vi var allmänt skumma. ;)
Jag gillar det.

Nu hade jag tänkt att börja skriva den lilla lab-rapporten.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0