happy days

Sitter och sjunger. Det har på något sätt blivit min kvällsinderhållning. 
Tycker faktiskt det är rätt trevligt faktiskt.

Mina föräldrar har tydligen planerat att vi ska plocka jordgubbar imorgon på något självplockningsställe.
Ja, säger ni detta låter väl inte så hemskt.
Jo, säger jag då. För det första så är det klockan 8. Ja, ni såg rätt 8 på morgonen.
Sen så står det alltid tonåringar i min egen ålder och visar ut vart man ska plocka och sånt. Och dessa människor känns som om de tänker vad är det för en tjej som plockar bär med sina föräldrar¨och så kollar de konstig på en och jaaa jag orkar inte förklara.
Jag orkar inte.
Sen så är jag typ den ända där som är mellan 14 och 25. Antingen så är det små 5-10 åringar som springer där eller 35-50 åringar. 
Jag passar helt enkelt inte in.
Så snälla regn. Regna vid 8. Sluta igen vid 10. 
Det låter väl bra?

:)
                    
Jag kan också konstatera att jag inte kan se klok ut på bilder. Men det visste ni väl redan. :)
Så heeeej sveeeejs så länge.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du har då problem...

2010-07-10 @ 16:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0