I'm freeeee



Just för tillfället har jag en ruskigt blöt och illaluktande katt i knät. Usch. Men kan inte med och lyfta ner henne för hon är ju lite söt. Så jag får väl skylla mig själv att det kommer se ut som om jag kissat på mig efter att hon tyckt att mitt knä inte är tillräckligt skönt längre och flyttat på sig.
Men ja, detta är landet. Här kan man se ut hur som helst. Nästan.
Det är ju ändå mörkt ute och undra om det inte regnar eller det har gjort i alla fall. Och jag ska ändå inte gå ut.
Så ja. Men jag sitter och fnissar lite för mig själv här i mörkret för jag ser lite syner hur människor inte skulle bry sig vad man hade på sig. Asså, jag kan inte ens förklara. Men det är ju alltid kul att jag kan underhålla någon. Vilket i detta fallet är mig själv. Men vad gör man? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0