Familjens svarta får

Hejsan.
Idag har jag hunnit med att åka ner till stan och vaccinera mig.
Med typ 100 folk före menmen.
Sen var jag precis ute med Angelica en sväng. Vi kommer inte träffas på hundra år nu... Sen flyttar hon.

Nu ska jag ta och göra ett grattis kort till morfar. Kan tillägga att han fyller 92 år om några dagar. <3
Ska fira honom lite ikväll.

Ännu en sak jag kan tillägga är att jag är sjukt trött. På något sätt lyckas jag vakna 9. La mig sent. Kommer inte ihåg när men någon gång.  Och så vaknar man 9! NIO PUNKT NOLL NOLL! Det är sommarlov. Man ska sova då.



Bildre från igår.
Jag sjunger på första. Eller skrek snarare. Men jag tror jag är i ett andetag här för jag ser inte så ansträngd ut. HA HA
Jag kan se besatt ut och jag gillar det! ;)

Kommentarer
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2010-07-16 @ 19:38:52
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0