Stopp

VARNING FÖR OINTRESSANT INLÄGG!

Jag är trött, men det är inte så konstigt eftersom jag sovit i ca 4 timmar inatt.
Men det var värt det.
Hade jätte skoj. :)

Jag och Emma åkte till Cicci vid 19 och kom dit, gick ur bilen, jag släpandes på världes största kasse, innehållandes på täcke och kudde och sånt, och Emma på en lite mindre kasse med en kudde uppstickande ur.
Jag går typ skit bredbent för att inte snubbla på mina skor som har en tendens till att fastna i varandra och då snubblar jag och det kände jag inte riktigt för.
Jag hade nog ramlat rätt mjukt på jättekassen ändå...
Men man vill ändå undvika att landa i snön och vara blöt resten av kvällen.
Hur som helst så kom vi in helskinnade och torra.

Efter en liten rundvandring i huset så kom Sandra också, vi åt tacos och drack världens godaste cider. Åh, vad god den var!

Efter ett tag gick vi ner till källaren , där vi skulle sova.
Nej, det var inte dags att sova än.
Men vi började sjunga lite Singstar om jag inte minns fel.
Sen så la vi av med det och körde ett enormt roligt spel. Det kommer ut bilder på det inom en snar framtid när jag sitter vid rätt data.
Sedan sjöng vi lite mera Singstar...
Sjukt kul.

Efter ett tag när vi bestämt för att sova och lagt ut madrasserna och lagt oss, så skulle jag gå till toaletten. Det är helt mörkt utanför. (jag är lättskrämd)  Så jag tar i handtaget till toaletten och så hör jag att något åker ner i golvet, jag hoppar till och då ser jag i rummet bredvid något som hänger där, ser ut som en överkropp.
Så jag springer in i rummet vi låg i igen och hoppar runt lite och skrattar lite nervöst. Sedan tänder jag lampan utanför (smart), allt blir ljust.
Men nästa gång när jag tar i handtaget så hör jag att något mer slår i golvet igen, så kollar jag på andra sidan dörren och då har hela handtaget åkt av.
Jag är väldigt lyckad.
Sen så låg jag och Cicci och sjöng en liten sång och sen blev alla tysta.
Jag låg och kollade ut genom ett fönster, det såg mysigt ut där utanför. X)

Sen så vaknar jag av några toner från mobilen vid 9:30 (alarm) och tar och sätter mig upp.
Vi åt frukost, sjöng lite mer singstar och sen var det dags att åka hem.

Jag hade skojskoj.

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0