Innan mörkret faller

Sådär, nu är även denna dagen gjord.
I skolan så var det inget speciellt som vanligt.
Jo, förresten på musiken så spelade, sjöng och lyssnade på Jolene lite smått skoj, eftersom jag inte fått ur den ur huvudet sen jag hörde några killar sjunga den för ett tag sen.
Efter skolan så åkte jag och far min till Fässberg.
På vägen din hör man lite grymtande om dumma cyklister och bilförare.
Efter ett tag kommer vi fram och försöker hitta ingången.
Först så är det typ inget folk där och jag känner mig lite smått ensam, men sedan kom en jätte hjord med människor och jag träffar some classmates som jag sedan går med till estet saken.
Sen när jag och far min skulle hem så hittade vi inte bilen. Så vi går runt där i området typ länge innan vi hittade den. Jag känner att jag börjar bli lite smått förvirrad.
HA HA HA
Men när vi äntligen hittat bilen bar det iväg till kunskapsgymnasiet, vilket jag fick dåliga vibbar ifrån.
Jag gick bara runt och kollade i skolan och tvingade sedan med mig pappa ut igen.
Känner att jag aldrig kommer hitta något gymnasium som passar. Nu ligger mina förhoppningar på NTI. 

Nu ska jag dricka teeeeee<3

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0