Green eyes

Tjollahopp.

Idag har varit en riktig seg dag.
Nu menar jag inte att dagen varit tråkig för det har den inte, inte alls, utan jag har varit seg.
Tror tyvärr det är dags för ännu en förkyldning.
Icke okej!
Men jag träffade i alla fall Angelica en liten sväng imorse. :)
Sedan fixade jag lite i mitt rum, som aldrig vill bli ordentligt städat...
Sen så gick jag över till Emma för att kolla på Robinson, jag har ont i armarna... (man ska inte göra tävlingarna dom gör där, det kan resultera i onda armar.)
Så nu sitter jag här och känner mig lite allmänt förkyld, men det hoppas jag går över tills imorgon.
För vem orkar vara sjuk nu?
På måndag börjar skolan igen.
Tycker att lovet kunde vara en vecka till minst.
Men man kan iaf glädja sig med att det är sportlov om 5 veckor (om jag minns rätt, vilket kanske inte är så troligt)

Puss <3








Jo, jag vet att bilderna är enormt snygga, men det har varit lite brist på bilder den senast tiden så här kom några. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0