I staden växer inga blommor

Nu sitter jag på golvet vid datan och har armarna i en lite allmänt skum ställning för att nå och skriva.
Det som hände igår var egentligen inget speciellt, det var typisk sak man måste uppleva för att fatta det komiska i det hela.

Föregående natten/morgonen hade jag gått och lagt mig innan tolv för en gångs skull, helt plötsligt väcks jag brutalt upp av att några kommer in i dörren. (Emmas föräldrar)
Mor min fyller 50 och det krävs lite sång i svalen och prat till 01 från deras del.
Lite skoj.
Men jag somnade om igen och vaknade igen av mig själv vid sju.
Sen var jag tvungen och rusa iväg till skolan ca 1 timme senare.
Just nu kan jag inte komma på något speciellt som hände mer...

Nu ska jag ta och äta popcorn och dricka lite te.

Puss<3


Lockat håret eftermiddagen till ära. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0