All because of you

Idag har det varit en krullhårig dag.
Jag vaknade med världens affro, nej, jag överdriver inte.
Det var värre än gårdagens fluff.

Men jag traskade iväg till skolan med en trevlig hästsvans och försökte koncentrera mig på matte.
Det kunde kanske gått bättre men ändå.
Sen var det franska och enligt min franskalärare behövde jag inte nödvändigtvis bryta ihop för att hon kommenterade mitt hår (en positiv kommentar) men eftersom jag hört ett antal ord om mitt fluff så var det nödvändigt med ett litet skratt.


Nu sitter fadern bredvid mig med en väldigt liten mössa, som jag har tryckt på honom.
Det är en ruskigt ful mössa kan tilläggas, vi fick den från en tidningsprenumerationsgrej.
Men det är lite gulligt sådär ;)

Igår var jag en sväng i staden, staaaaaan, med Angelica.
Hittade lite trevliga saker.
Sen så skulle vi ju försöka ta lite bilder till bildarbetet, vilket kanske inte gick jättebra.
Menmen, det får bli en annan dag.

Nu ska jag bara ta det lite lugnt lyssna lite på musik och sånt trevligt.
Hörs imorgon.
Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0