Tillsammans

och så var skolan igång igen...

Emma och jag stapplade upp till skolan i snön.
Det var uppskottat världens smalaste väg så vi kunde knappt gå bredvid varandra.
Tänk om jag haft min bjässe jacka också. Haha, skulle sett lite skoj ut. :)

Men för att göra dagen lite bättre så hade vi iaf en håltimme, vilket var riktigt gött! :)
Sen hände inget av värde att skriva eller som jag kommer ihåg...
Tyvärr är inte mitt minne det bästa.
Men min hörsel funkar bara fint! ;)

Nu sitter jag och läser igenom lathunden på matten eftersom det är prov imorgon...
Och om jag ska lyckas få mvg i matte måste jag få mvg på provet, vilket jag inte fått sen 8:an.
Så lycka till Linn säger jag verkligen.
Det kommer nog inte lyckas, men man kan ju alltid hoppas. :)

Nej, nu ska jag koncentrera mig.
Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0