We are the dreaming people

Idag är det min födelsedag. Det känns riktigt gött faktiskt. 16 år har jag nu funnits. Känner mig inte som 16 just nu om jag ska vara ärlig känner jag mig som ca 20. Färdig med allt. Vuxen. Jag vet inte. Men 16 funkar la det med. Nu är det 2 futtiga år kvar tills 18 årsdagen. Ouuuf. :) Riktig gött dära.
Nu ska jag dricka lite te och sedan gå och lägga mig. För jag ska ta och orka med dagen imorgon också.
Mina fina vänner drog hem för en liten stund sen eftersom alla typ skulle upp tidigt imorgon. Haha. Totalt jätte-lyckat. Men det var fint att få träffa dem igen.
Så ha det riktigt gött nu. Och sov sött.
Pussar. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! Hoppas du hade en nice dag :)

2010-12-13 @ 11:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0