smile for you

Idag har varit en sådan dag då allt gått non-stop. Men nu sitter jag lugnt framför datan igen och passar på att skriva ett litet tjosan.
Tidigt imorse åkte vi till ikea som jag skrev förut. Behövde en ny garderob, vilket jag tillslut hittade. Wihooo. Dock så stinker den rejält men det värsta går väl ur om någon dag. Sen direkt efter ikea köpte vi fisk. Haha, fick med mig en liten fin vän som jag kan visa er imorgon. (;
Sen så har jag och mina föräldrar försökt bygga ihop alla brädor till något som liknar en garderob och bara det tog ett antal timmar.
Men nu är jag trött och ska snart sova. Ska försöka att skriva lite mer imorgon. Kanske. (;
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0