Radioactive

Idag så intog jag och Emma stan och mellanndagsrean.
Många andra tänkte samma tanke märkte vi när vi väl var där nere. Efter att hoppat av bussen en hållplats tidigare för att vi trodde den skulle sprängas, för det luktade jättebränt. Haha. Vi har en viss tendens att stressa upp varandra. Bussen sprängdes inte och vi kom fram hela och fina. (;
Men jag hittade i alla fall lite saker som jag behövde så jag är riktigt nöjd! (:
Nu ska jag ta och lata mig lite framför datan sen blir det lite plugg tror jag. Ska försöka få klart mitt fotoarbete och min horrorbild. Såå ja... Sen är det massa prov och inlämningsuppgifter men det tänker jag inte ta nu. Assegt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0