Dag 8 - Ett ögonblick

Ett ögonblick...
Hjälp, vad svårt detta var. så tar upp lite olika
Ett fint var väl för ett tag sen. Vi satt i en soffa, tv:n stod på. Han tog min hand och kollade mig i ögonen. Kände att jag var lycklig bredvid honom.
.
Ett annat var väl i slutet av sommaren då jag och Annie hade en av våra fina fotostunder ner vid havet och hon druttade i vattnet. Kära nån vad vi skrattade. Haha.
.
Detta var väl för ca ett år sen men jag och Angelica hade kollat på film och satt och kollade på facebook och då dyker en speciell bild upp, jag har den tyvärr inte sparad på datan, men det var också något som gjorde att båda två låg på golvet och grät av skratt. Kan försöka hitta den och visa någon dag.
.
Sen finns det ju mina och Emmas fina fotostuder runt 1:a advent varje år. Ha ha ha. Dessa vill jag inte ens gå in på.

De flesta av mina fina ögonblick består just nu av skratt. Med alla. Det finns så mycket fint. Fina ögonblick kan bara vara att man mår bra, sitter på en klippa på sommaren med någon man gillar och hör havet i bakgrunden, eller bara höra sin favorit låt bara någon sånt enkelt kan vara fint. Livet är fullt av fina ögonblick. Man kanske borde ta tillvara på dessa lite bättre. Det finns massa andra fina ögonblick med människor jag inte tagit upp här men tänkte att det räckte med 4 st. Så om någon känner så bortglömd. Gör inte det. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0