Långa vägar

Tjosan.
Första nästan riktigt skoldagen är över.
Jag överlevde.
Vet fortfarande inte vart jag ska vara eller med vem. Så det får väl bli att tränga sig in någonstans inom en snar framtid.
Alltid trevligt. Kan vi låtsas i alla fall. :)
Nästan direkt efter skolan så träffade jag Emma.
Vi hade rätt mycket att prata om fast vi båda var rätt sega så det blev rätt flum allting. Jag satt mest och grävde och kastade grus och småfnissade lite åt allt. (snälla fråga mig inte)
Jag kan vara rätt skum när jag sätter den sidan till. Särskilt när jag är trött
Det känns lite konstigt att vi två inte går i samma klass längre.
Vi gick 10 år tillsammans. Sjukt ändå... :)
Nu ska jag göra något bättre än att sitta här.
Puss hej. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0