I'm standing were you left me

Jag är hemma.
Idag känns det som om jag hunnit med en hel del.
Imorse så var det tandläkaren, sedan lite ångest efter det och sen skolan.
Påväg hem från skolan missade jag och en klasskompis två 60 bussar. Höll på att missa 62 också men han stannade mitt ivägen. Det tackar jag för. (;
Men fatta hur irriterande det är att se bussen åka iväg när man sitter på en annan spårvagn som inte har hunnit öppna dörrarna än. Pffft.
Sen så var jag på Nrj på Liseberg med Emma, Louise och Klara (Clara?).
Musiken var väl inte den bästa men det var gött ändå.
Kändes som om jag träffade alla jag kände typ.
Sen så skulle vi iväg och hitta någonstans och äta. Allt stängde nästan. Varför stänger allt vid 21?
Så vi gick till McDonalds och stod i kö hur länge som helst.
Kan också tillägga att vi träffade lite småfulla människor på vägen som var lite allmänt flummiga. "4 killar och ni är 4 tjejer" Det kunde slutat illa. Haha. (;
Men vi fick tillslut våran mat och började traska hemåt.
Såå det var väl allt.
Nu ska jag ta och dricka lite te.
Puss hej. <3

(lite onödigt snack här va. Men vad gör det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0