Det kunde varit jag.

Precis innan jag skulle lägga mig igår kväll så kommer det upp att datan måste virussökas. Helt plötsligt står det att datan har över 300 trojaner.
Haha, jag fick en liten chock. Okej, inte så liten.
Men tydligen så stämde detta inte utan det var ett virus som sedan togs bort och nu är allt som vanligt igen. :) Så jag kom inte i säng så tidigt som jag ville. (;

Sedan så ringer min mobil vid halv 2. Jag sover när den ringer. Jag halvsover när jag svarar. Jag hör en röst och vaknar till. Klickar sedan personen och blir klarvaken.
På morgon tror jag sedan att jag drömt det hela. Men det hade jag tydligen inte gjort. Mycket trevligt.

Nu ska jag ta och äta lite och sedan kanske gå ut en promenad. Vi får se hur det blir med det. Haha.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ringer mitt inatten???????? :O

2010-04-10 @ 19:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0