Nu står jag här med drömmar från igår

Hejsan alla människor.
Nu sitter jag på landet. Med en väldigt seg dator.
Har tagit ett antal bilder som kommer upp här sedan  när jag är hemma och har uppladdnings-sladden. :)
På väg upp till landet satt jag och lyssnade på musik som jag har på mobilen. Har inte lyssnat på dessa låtar på ett tag. Så det blev riktiga flashbacks. Hjälp, säger jag bara. Jag tror till och med jag satt och rodnade lite i baksätet. HAHAHA. så sjukt skoj. 

Jag har faktiskt inte ätit så mycket godis som man borde göra idag. ;) Det har blivit lagom för en gångs skull. Känner mig lite duktig faktiskt.
För någon timme sedan satte jag mig mot våran gäststugevägg och njöt. Det var så sjuuukt varmt. Så det slutade tillslut att jag bara hade ett linne på mig. Så sjukt skönt. Låg där i en timme tror jag... Åhhhhh.

Nu har jag precis bäddat min säng.
Sen så skulle mina föräldrar dricka kaffe. Jag är inget vidare fan utav kaffe men tänkte att det vara dags att smaka igen. Det gjorde jag också, två klunkar. Ångrar detta. Jag tror aldrig att jag kommer att gilla kaffe. Och den dumma smaken försvinner inte. Tacka vet jag te <3

Det som jag gillar med att vara på landet. Är att man kan gå runt i sina fulast kläder helt osminkad och håret på ända. Ingen bryr sig. Jag bryr mig inte. :) Det är riktigt mysigt.

Imorgon ska jag antagligen träffa Annie en sväng så får vi se vad som händer sen.
Pussar <3

Och glad påsk.


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in kvällens fråga ! (: http://sandratjulins.blogg.se/2010/april/just-nu-sa-bakar-jag-kladdkaka.html#comment



GLAD PÅSK!

2010-04-03 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0