No line on the horizon

Mattenationella idag gick faktiskt helt okej. Kunde alla mina påståenden i alla fall.
Sen får vi se vad som händer.
På musiken spelar jag spelar trummor. Haha.
Jag vill inte prata om det. (; Men jag kan hålla takten duktig som jag är. *stolt*
Våran hemkunskapslärare har slutat så vi hade en ny idag. Inte världens bästa kanske.
Och det var så ruskigt varmt och kvavt i salen det gjorde ju inte direkt det hela bättre. Uffff.
Så det var väldigt skönt att få gå hem sedan.
Så nu sitter jag här och försöker komma igång med mitt tal. Och det går ju verkligen jättebra. Inte.
Men jag tog en paus och åt en chokladpudding så nu ska jag försöka komma igång igen.
imorgon bitti ska jag till min nya läkare för första gången. Så jag missar några lektioner, ganska trevligt faktiskt.
Så får vi se vad hon har att säga om mig.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0