What if...

What if I lead the way
What if I make mistakes
What if I change the world
What if I be the one who takes the blame
What if I can't go on without you
What if I graduate
What if I don't



Äntligen är veckan slut!
Underbart!
Nu ska jag sova hela helgen...
Eller nej det ska jag inte för jag måste upp tidigt och möta Annie vid centralen imorgon.
Men det är det värt.
Sova får man göra någon annan gång.

Brandlarmet har gått två dagar i rad i skolan nu.
Så då får man ta och springa ut och stå på fotbollsplanen och frysa ihjäl ett tag.
Sen på måndag så är det strejk på skolan.
Lite smått skoj sådär ;)
Annars har det väl inte hänt så mycket.
Dagarna dom flyter på, nu är det bara 4 veckor kvar till jullovet!

Solen har faktiskt skinit idag, vilket känns väldigt ovant nu.
Men självklart när jag och Emma skulle ut efter skolan så började det ösregna.
Så när man kom in så såg det ut som iaf jag hade badat med kläderna på...
Men jag gillar regn ändå.
Det är så mysigt när man känner dropparna i ansiktet och känner hur mascaran börjar rinna ner för kinderna. 
Men vad gör det?!

:D













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0