The sound of truth

Tänk om man helt plötsligt fick reda på att
man bara har en månad kvar att leva.
Vad skulle man göra då?
Vad skulle man göra annorlunda?
Skulle det vara något man skulle ändra på?
Eller tänk om det var någon i din omgivning som
fick reda på att hon/han inte skulle leva länge till.
Hur skulle du som "nära" till den personen bete dig?
Skulle du kunna gå vidare?
Försöka att inte tänka...


Det snöar ute och jag ska snart ut och träna.
Underbart säger jag bara.
Katten min ligger i mitt knä. Myys<3

Ah, nu slutade det att snöa och började regna istället.
Snälla det måste sluta innan jag går.
Snällasnällasnällasnälla...
Inte glömma vatten
INTE GLÖMMA FRISKIS OCH SVETTISKORTET!
Inte glömma busskort...
USCH, VAD JAG ÄR GLÖMSK!

Nu har jag druckit upp en utav mina underbara näringsdrycker också, man mår illa av dom.
Men vad gör man inte för att gå upp i vikt. Ewwww.





Missen<3





What can I say??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0