My life would suck without you

Åhh, jag vill ha godis!

Just nu står far min och kollar på finska(?) nyheter...
Jag fattar inte riktigt varför men jaaa...
Själv har jag tagit en liten paus från engelskaprov plugg...
Har faktiskt fått in de flesta glosorna i huvudet.
Så nu är det bara resten kvar. Wunderbar.
En utav missarna ligger bredvid mig helt utsträckt och sover som en stock och snarkar lite då och då. Det är mysigt ;)

Jag känner för att gå ut en sväng.
Springa runt lite eller vad som helst.

Men nu ska jag gå och värma mig en lussekatt.
Det är DECEMBER IMORGON!!!
Vart tog november vägen?
November försann. 
Helt seriöst...

Det går för fort.

STOPP!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0