Jag ville inte va' den som blev kvar

Nu hade jag tänkt att vara duktig och plugga SO, men det får bli ett litet inlägg här först.

Just nu sitter jag här och dricker årets första julmust!
Det är underbart gott. :)
Tyvärr blir jag ju då väldigt hyper av julmust
så det kommer antagligen sluta med att jag kommer sitta och sjunga/skrika till musiken jag lyssnar på
eller hoppa runt lite smått galet.

På Schillerska igår så var det mycket folk och enormt varmt.
Man kände sig väldigt dålig på att måla om man såg vad alla hade gjort på estet linjen.
Det var helt sjukt!
Jaja...
Men tror inte jag vill gå där, det känns som om jag inte skulle passa in där på något sätt... X)

Jag vill ut i regnet.
Det ösregnar.
Det är mysigt på något sätt...
Det får mig att tänka tillbaka, tänka positivt.
Se ljuset ganska nära och det kan behövas. :)


Jag skulle behöva en knuff i ryggen nu.
Någon som får mig göra det jag måste göra.
Det som är rätt...
Innan det är för sent.

Nej, men nu ska jag seriöst ta och plugga för jag tänker inte få IG på detta provet.
Farväl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0