Forever isn't long enough

Hallluuuu!
Jag överlevde simprovet otroligt nog.
Det kändes lite udda att simma med kläder menmen.
När vi kom tillbaka till skolan stod jag och Cicci i stacken och sålde toast och gjorde baguetter osv till klockan 13. Det var ju inte jätte roligt kan jag inte säga.
Men vi slapp iaf alla lektioner förutom sista halvtimmen på musiken och det är GÖTT!

Sen så var det dags att dra sig hemåt och plugga.
Ja, nu såg ni fel.
Linn pluggade inte.
Hon gick ut istället och sitter här inne nu och fryser fast hon kom hem för snart en timme sen.
USCH! Det är verkligen iskallt ute. Brrrrrrrrrrrr...

Men nu ska jag faktiskt plugga för jag tänker inte få ett IG på detta prov.
Pussheej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0