Who I am

Linn har nu ätit både sin första och andra lussekatt för året!
Det kan man inte annat än gilla. :)

Just nu sitter jag och kollar på biggest loser och försöker att plugga in lite glosor samtidigt.

Det är mysigt just nu
Det är mörkt
En lampa är tänd
Det luktar clementin
Datan är på
Linn trivs

:')

Jag fick ett fint skrattanfall på No:n idag.
Ibland kan jag bara inte behärska mig.
Jag bryter bara samman.
Men det var Emmas fel säger vi ;)
+att vi har ett skelett inne på no lektionerna och det ser ut som om det kollar på olika personer hela tiden med ett väldigt fånigt leende och det gör inte det hela bättre X)


Kommentarer
Postat av: Emma

Yess:) Me like

2009-11-27 @ 23:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0