Here comes the rain again falling from the stars

Jag har verkligen kommit igång nu.
Nej, jag vet jag har inget liv men vad gör det?
Jag har egentligen inget roligt att skriva det är bara allmänt babbel om ens det...
Sååå, nu försöker jag hitta något roligt att kolla på tv.
Fortfarande nej jag har inget liv. Men jag bryr mig inte.
Jag nöjer mig med att sitta i soffan, dricka cola, med datan i knät och försöka hitta något trevligt att kolla på TV eller något annat.
Linn gillar det slappa livet.
Underbart! :)
Jag funderar på att  klippa av min lugg igen, inte för att jag passade särskilt bra i det.
Jag känner bara för en förändring i vardagen. ;)
Jag har ju vant mig vid mitt mörkbruna hår nu eftersom mitt blonda försvann i somras. Jag känner för att ändra något men jag vet inte vad...
Usch, i-landsproblem?
Jag känner mig lite smått patetisk.

Nu ska jag springa iväg. Tschüs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0