Denied

Helghelghelg!
Igår kväll kollade även jag på new moon men Emmax2 och Louise.
Den var mycket bättre än twilight enligt mig.

Nu har jag städat mitt rum, så nu ska jag försöka hålla det såhär ett tag.
Det kommer inte gå men jag ska försöka iaf.
Men jag är tyvärr "lite" slarvig av mig och då blir det lätt stökigt.
Olli ligger och sover i min säng.
Det ser väldigt skönt ut...´
Soooooova

Jag kollade på V.Ä.N.N.E.R. förut jag vet inte riktigt hur längesen det var jag sist kollade på det.
Men det är mysigt, det får en på bättre humör. :)

Nu ska jag ta och bädda min säng, ta och skriva lite fler ord på mitt skrivbordsunderlägg eller vad man ska kalla det och hitta lite trevlig musik på spotifyyy.

Människor är lite allmänt osociala vid denna tiden.
Det känns som om alla sover.
Själv så vaknade jag vid 7, ibland är jag ingen normal människa.
Så jag gick upp.
Sen la jag mig igen.
och somnade.

Sen nästa gång jag vaknade var det tomt hemma och klockan var typ 10.
Jag skulle egentligen följt med mina föräldrar till stan. Men jag hade tydligen sovit bort det duktig som jag är.

Åhhh, nu blev det helt plötligt ljusare ute.
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!
Pussss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0