Not Listening

Så nu är det lov.
För tillfället väntar jag på att betygen ska komma och slängas ner på hallmattan.
Som tidsfördriv sitter jag och slår in julklappar och lyssnar på musik.
Jag har ingen julkänsla alls.
Vart försvann den kan man fråga sig...
Nu är det faktiskt bara två dagar kvar till julafton, jag hoppas snön kommer att ligga kvar.
För det har typ aldrig någonsin hänt under min livstid i alla fall...


Sen så måste jag bara påpeka att jag tycker att näsor är onödiga. :-/
Verkligen.
Något enormt.
Mmmmm.

Åh, jag blir alltid så rastlös.
Om någon annan som läser detta inom en snar framtid fårr gärna höra av sig till mig på ett eller annat sätt.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!!!!!!!
POSTEN KOM NU!!!!!
JAG DÖR!
5 sek....
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!
Betygen kom!

Nu måste jag öppna kuvertet, det kommer inte gå bra.
Jag är inte bra på att öppna kuvert.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0