Don't worry be happy

Nu har jag precis ätit och försökt få min ständigt kurrande mage att sluta...

Nu ska jag ta och spela lite poker så att jag kan ta och äga Angelica nästa gång vi kör. Mehehehe.
Vilket inte kommer gå så bra.
Men alla säger ju att positiv tänkande lönar sig.
Så vi får väl se.

Btw så vaknade jag till "hej hej Monika" imorse.
Finns det något värre sätt att vakna på?
Men det gjorde iaf att jag vaknade och fick låten på huvudet och det är fortfarande kvar där.
Den dansar på mitt huuuuvuuuud.

Imorgon är det iaf gympa och ojojoj vad jag ska anstränga mig nu!
Jag vill inte sänka mig, vilket jag egentligen inte har gjort eftersom det bara stod fel. Men ändå.
Det är väldigt irriterande.

Sååå godnatt...

Kommentarer
Postat av: ingrid

hatar oxå "hej hej monika" den sitter kvar i hjärnan 4ever!!!



//fin blogg föresten:),kram

2009-12-09 @ 17:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0