Det som göms i snö kommer upp i tö.

Nu på kvällen kom Josefin och några familjemedlemmar hit.
Mys<3
Jag och Josefin ägde ju självklart på "med andra ord"
Trodde inte jag kunde skratta så mycket.
HA HA HA
Detta måste göras om inom en snar framtid.
Puss <3


Och bara för att året börjar lida mot sitt slut så måste man ju bara gör en sån här trevlig sak...

ÅRET.

Hur har året nollnio varit för dig? till och från.
Bättre än förra året?  både och.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? Det kan man säga ja...
Har du flyttat under år nollnio? nepp
Har du hittat en ny låt som du älskar? många! :)
Isåfall vilken?  orkar inte skriva alla...
Har du druckit alkohol? ja
Har du kysst en främling? nej

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit nollnio? hur skulle du förklara den?
Har du varit kär? ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? hmm...
Har du haft ett hemligt förhållande? HA HA HA HA :(

SORG&HÄMND.

Har någon i din närhet tagit självmord? nej
Har någon i din släkt avlidit? Nej, eller min faders broders hund om sånt räknas. R.I.P. SIGNE!!
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? jo...
Varit i slagsmål? inte på allvar...
 
PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? Det gör man väl alltid?!
Isåfall vad? badubedidudu
Har du skämt ut dig? hela tiden... -.-'
Har du ljugit för en vän? beror lite på vad som räknas
Har du varit ute en hel natt? hm, kanske inte riktigt en hel. Men nästan
Har du blivit tagen av polisen?  nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Faktiskt inte i år...
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? Ja

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? Nya Lunden
Har någon varit elak mot dig i skolan? Dom kallar mig emo.. :(
Hatar du ngn på din skola? ja
Har du gjort ngt framsteg? höjt mig i slöjd! ;)
Haft alla rätt på ett prov? Jag heter Linn och Linn har inte alla rätt på prov...
Har du förlorat en vän? Tyvärr ja... :(
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Faktiskt :D
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej
Har du ljugit för en bästavän? nej
Har du haft en relation med en vän? -
Har du många killkompisar? jodå :)


ALLMÄNT:

 Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Ja
 Höll du några av dina nyårslöften? Hade faktiskt inga
 Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?  hmmm, nej inte nära vänner iaf...

 Dog någon som stod dig nära?  Hunden...
 Vilka länder besökte du?  La Suède
 Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Ja...

 Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Ja, iiiiiiiiiiiiiiih. det är tyvärr inget jag tänker dela med mig av just nu.
 Vad var din största framgång 2009? Eh, kunna göra vad jag vill utan att få en attack?!
 Största misstaget? Ett antal saker...
 Har du varit sjuk eller skadat dig? Varit sjuk ja... 

Bästa köpet? Hm... Vet inte riktigt...
 Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, smycken
 Gjorde någonting dig riktigt glad? JA! ÅH KÄRA NÅN!
 Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? alla som har med Annie att göra och With or without you.

 Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? båda

 Vad önskar du att du gjort mer? Gjort ännu mer jag gillat och sagt som jag tycker...
 Vad önskar du att du gjort mindre? undvikit saker
 Hur tillbringar du julen? hemma med tjocka släkten (mormor, morfar, farmor, faster, föräldrar och av farbror)
 Favoritprogram på TV? Hmmm, mycket faktiskt. Nu det sista har jag blivit lite beroenda av biggest loser. HAHA
 Bästa boken du läste i år? Twilight och Prinsessas dagbok
 Största musikaliska upptäckten? Papa Roach
 Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jodå!

 Något du önskade dig men inte fick? Jag önskade mig inget speciellt.

 Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Tog det lugnt :)

 Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja... Men det gör det ju alltid.
 Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Ingen aning. Linn.
 Vad fick dig att må bra? Vännerna
 Vilken kändis var du mest sugen på?  hahahahahahhahahahah
 Vem saknade du? Saknar dom som jag inte kunnat vara med på länge. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0