Are you ready?

läxorläxorläxosprovprovläxor...
För en gångs skull så kunde jag inte matte läxan, känner mig väldigt dum nu...
Har sammanfattat sjukdomar i biologin. (jag bekräftade en sak, vilken var lite roligt)
och så har jag försökt plugga franska... EMMA JAG BEHÖVER HJÄLP!

Emma och jag satt 50 minuter utanför musiken innan vi började och raderade 39(!) utav hennes telefonkontakter. Medans jag satt och hittade lite gammal musik på min mobil som jag verkligen hatar men måste ha ändå. Typ "Hej, hej Monica" Ewwwwwwwwwwwww

Jag gillar inte att vara ensam,
känna att man inte kan vara med.
Men allt ändras.
Även fast man inte vill det.
That's life.
Det kommer alltid vara så.
Människor kommer och går... (nu lät det fel, väldigt fel. Ja, jag kan misstolka allt.)
Men ibland vill man inte släppa taget.
Jag saknar dig </3

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

Nu växlade spotify till "I'm Yours" det får mig verkligen att tänka på sommaren.
Tänk, värme, sol, baaada.
Det skulle vara enormt skönt nu.


Nu är det dags för franskan igen och matten.
Jag kommer inte överleva.
Hjälp någon???!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0