Always

Inatt så drömde jag att jag fick ett knytnävslag i ögat, det gjorde ont (?) så  jag vaknade och då märker jag att katterna har slagsmål precis bredvid mitt ansikte och någons hårda huvud hade slagit in med full kraft mot mitt öga. Det var mysigt.
Så på morgonen vaknade man med ett svullet öga.
Väldigt klädsamt om ni frågar mig!

Idag har det varit en julpyntardag.
Det är mysmys.
Jag har iofs målat typ hela dagen, jag får bara inte till det. Menmen det är tanken som räknas!

Jag skulle egentligen gått ut och rullat mig i snön. Men jag har inte hunnit seg som jag är.
Men det får jag göra imorgon.
Det är julafton imorgon!
Detärjulaftonimorgon!
Till alla som inte vet det.


Miiiiiiiiiiiiiiiihhh. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

verkar farligt att ha katt ^^

2010-01-04 @ 13:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0