A rush of blood to the head

Varför kan inte alla människor bara få må bra?
vara friska
vara glada
orka och kunna göra allt dom skulle kunna vilja göra.
Slippa att försöka dölja saker för andra, för att man inte tror att man är normal och inte vet vad dom andra ska tycka.

Jobbig dag?
Nej, inte så farligt.

Bara väldigt stressigt på bilden då man skulle försöka få klart sitt bildarbete. USCH! Men jag hann tillslut bli färdig efter ett antal attacker och små sångstunder. Men det gick.

På gympan hade vi betygsamtal och ojsan jag hade tydligen fått helt fel betyg i våras sååå ojsan vilken otur att jag kommer sänka mig då... Ojsan ojsan... -.-' + att jag enligt henne är anmält feg. Men vad ska man göra. Jag har aldrig varit någon atlet av något slag.

Jag tror att jag sprängde Ciccis iPod hörlurar idag. Haha.
Men det är inte mitt fel att jag inte fick höra vad dom pratade om.
Plus att jag tror att min hörsel har blivit lite smått nedsatt.
Det skulle inte förvåna mig alls. Menmen...

Det är ruskigt kallt här. Usssccchhh.

Men nu ska Linn bli en duktig liten flicka och göra allt som behövs göras. :)
Jag vill bara lösa allt nu...
Få svar på vad som är fel.
Det skulle vara skönt nu.


Gut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0