When your best isn't good enough

Har en riktig långhelg denna veckan. Jobbade min sista dag i onsdags och från och med 21:20 var jag ledig enda fram till på måndag.
Lovely!
Idag är jag kattvakt åt mina egna katter, hos föräldrarna. Har passat på att ligga ute på gården i varma sköna solen. Tänkte sätta mig på balkongen om en liten stund och bara mysa.
Vem vet kanske snor badkaret, åh, vad jag ibland saknar det badkaret!!
Inte för att det är speciellt fancy, inte alls fancy. Utan just att det är ett badkar. Man slipper stå upp och duscha. Man kan bada. Är inte det lovely?!
 
Jo, men annars då? Allt rullar på. Känner mig lite värdelös och allmänt ful. Men alla har ju sådana dagar. 
Så en lång dusch kanske är bra, skölja ner all skit i avloppet där det hör hemma.
En liiiiten skymt av Antons och min lägenhet också. Ytterdörren i alla fall. Och min skrivbordsstol och väska. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0