Todelooooh

Sitter och chillar - lyssnar på musik. Har precis redigerat klart de bästa Teneriffa-bilderna. Tjoho.
Nu ska jag hoppa in i duschen. Inte tvättat håret på liiite för länge. Sedan är det lunch och sedan jobb.
En vanlig tisdag helt enkelt.

Dessutom hade jag tänkt klämma in några big bang theory avsnitt. Mmmmm.

Borde komma igång med träningen igen. Men har känt mig lite halvkass i över en vecka nu. Men det verkar inte bli något av det hela. Men jao. Det är kul att ha ett brutalt lock för örat när man sitter i kassan kan jag säga, not. Hör inte ett piss. Men det är ett ytterst litet problem.


Nu börjar jag nästan få bråttom (nästan) så duschen Linn, du är äcklig!!!
Och några mobilbilder från värmen. (Förlåt till er som har instagram för denna väldiga variation på bilder) (Ironi)....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0