Svar

 
Hej kära Anonym.
Som de flesta får sina jobb nuförtiden så gick jag till ca en miljon ställen med mitt cv, okej kanske 10. Och sökte typ 30 jobb på nätet. Men jag hade siktet på den lilla Ica Nära jag idag jag jobbar på.
Så började med att lämna in ett utförligt cv, med brev, betyg från skolan och betyg och brev från tidigare jobb och erfarenheter. Då de inte fanns någon plats precis då så gick jag fint därifrån. Men gick sedan upp dit två gånger till med dryga månadens, eller mer, mellanrum. Sista gången så fanns det plats då en sommarvikarie slutat. Så tror att det var mestadels tur. Att jag gick dit exakt rätt tillfälle. Sen så gick jag från att vara sommarvikare till att bli timanställd på obestämd tid (tills jag själv väljer att sluta). Och det är så läget ligger nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0