om någon vill veta

Är paranoid. Rädd och obeslutsam. Mitt illamående är mer eller mindre tillbaka. Ångestkänningarna kommer då och då. Dock bara känningar. Jag undrar vad som händer. Jag ska ju föreställa vuxen. Snart 20 år. är det inte dags att växa upp då? Är du inte dags att börja lite på mig själv. Att bara börja må helt bra. Min depression känns bra. Bättre än på länge, vilket är underbart. Men det är väl så, in något blir bättre blir något annat sämre.

Ligger nu i min säng och ska sova.
är hungrig. Varje gång jag är hungrig börjat hela huvudet snurra. Detta hände bara när jag var som allra minst för ca 11 kg sedan.
Men vill inte äta för mycket för då mår jag illa. Så får bli ofta och lite mindre portioner.

Ja, där har ni lite av mitt liv just nu. Ja, jag är rätt kaos. Men jag är bara en människa.
En människa med känslor som för en gångs skull lever, inte fullt ut. Men jag lever. Ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0