hard work, work

Veckns andra jobbdag av fem står på schemat och ska åka iväg om en halvtimme.
Det nya året till ära har jag fått ytterligare en fast jobbdag, vilket känns toppen.
 
Helt ärligt så trodde jag att jag skulle börja få en aning om vad jag skulle kunna tänka mig att göra med mitt liv. Men icke. Trodde på något sätt att det skulle komma till en när man växt upp, tagit studenten. Men någonting ska det bli av mig med och tils dess hittar ni mig antingen i kassan eller i mjölkylen på en liten ICA, nära mina föräldrar, nära det som förut var mitt hem.
Hade alrdrig kunnat föreställa mig att 2013 var året som jag flyttade hemifrån, blev sambo. Och det känns toppen. Detta är verkligen vårt hem. Hade inte kunnat trivas bättre. 
 
Men nu har jag suttit här för länge och det har blivit dags att gå.
Jobbar och stänger med Emma idag så ska nog bli en riktigt najs dag.
Avslutning 1:an på gymnasiet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0