Vardagsunderhållning

Den senaste timmen har jag suttit och sopat kläder mer eller mindra fria från katthår. En procedur som tar lång tid... Kläderna läggs ner i lådor för att sedan köras hem till mig och Anton. Mer än hälften av mina kläder är redan där men vill ju gärna ha mina jeans med mig till lägenheten. Hade känt mig lite naken och exposed annars.
 
Igår spenderades nästan hela dagen på Ullared där jag och sambo köpte upp hela varuhuset, kändes det som. Men fick tag i massa suuuuper-saker som vi behövde till "billiga pengar" så det kändes bra.
 
Somnade i bilen på vägen hem, ungefär så trött var jag. Känner mig som riktigt roligt resesällskap. Samtidigt var jag väldigt glad att jag körde sträckan ner till Ullared och inte tillbaka. Hade inte varit så kul att somna vid ratten.
 
Nu ska jag återgå till mina kläder efter denna välbehövliga paus.
 
Om någon dag flyttar vi for real. Bara sängen kvar så smäller det. Är mer än taggad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0