lemons

Känner mig lite halv-nere och lite ledsen idag. Men så kan det ju vara ibland. Brukar bli så efter en riktigt bradag. Plus att min egen kropp motarbetar mig lite.
 
Annars så gick det bra på jobbet. Scannade in alla varor så fint så och stängde affären så fint såååå, med hjälp av kollega och väktare som vanligt. Fått ännu fler jobbtimmar och dagar nu framöver av flera olika kollegor så det känns toppen. Visserligen är det mycket helger och kvällar, men det är det värt. Man får ju mycket mer pengar. Ob (nej, inte tampong-märket) in my heart.
 
Här kommer istället lite bilder från Skåne med sambo, mest för att försöka muntra upp mig själv lite.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0