<3

Det är mycket fix med lägenheten nu. Det bärs flyttlådor upp till tredje våningen, det målas och slipas, det skruvas och bärs soffor och bord. Det går långsamt men framåt.
 
Fick idag reda på att jag fått fast jobb också. Än så länge två eftermiddagar/kvällar i veckan och var fjärde helg. Känns så toppen. Behöver dock lite mer jobb för vill inte att allt ska gå till lägenheten hyra, mat som det nästan kommer göra nu. Alltid bra att spara lite.
 
Det enda som jag kan se som negativt just nu är min hals som börjat strejka. Den gör ont. Så hoppas att den bara är ansträngd (som det faktiskt känns som) så att det inte är en förkylning på g. För det hinner jag inte med...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0