Jag blundar och håller andan lite till, hjärtat stannar, fan vad ska jag ta mig till?

Träffade fining igår, gjorde inget speciellt, pratade om fina saker, kollade på serien vi följer och bara myste. Ungefär det jag behövde. Allt jag behöver för att bli lugn är honom.

Idag är all ångest nästan borta. Fick kaffe i brunnsparken, pga att de ska öppna en ny Espresso House vid Nordstan så det lyste upp både min och Felix morgon. Efter första lektionen så blev det en svinlång håltimme, så åkte hem och passade först på att gå upp till chefen på Ljungs, ica, och prata med honom igen. Kanske kan få jobb där till sommaren om jag har tur och det behövs. Så det känns asbra!!!!
Nu ska jag snart åka tillbaka till skolan igen på dagens sista lektion.
Har dock proppat i mit liiiiite för mycket choklad (som vanligt) så mår galet illa men det ska nog gå ändå, ingen ångest i alla fall. FRAMSTEG!

Nu ska jag läsa några sidor filisofi och sedan stick.

Hej så länge (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0